فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

گیربکس خورشیدی sew

گیربکس خورشیدی sew | مشخصات فنی، کاربرد و مزایای خرید گیربکس خورشیدی اس ای دبلیو

گیربکس خورشیدی SEW یکی از محصولات با کیفیت و قابل اعتماد شرکت SEW-EURODRIVE آلمان است. این نوع گیربکس با توجه به ویژگی‌های فنی خاص خود، در ماشین‌آلات صنعتی مختلفی مانند میکسر، کانوایر، توربین، تجهیزات شهربازی، حفاری و.. کاربرد دارند.

مزایای گیربکس خورشیدی اس ای دبلیو نسبت به دیگر گیربکس های برند sew، راندمان بالاتر، صدای کمتر، تحمل گشتاور بالاتر، دقت بالاتر، لقی کمتر و قابلیت نصب در موقعیت با محدودیت فضا است که آن را از برندهای دیگر نیز متمایز می‌کند.

جهت خرید انواع گیربکس بدون واسطه و از تأمین‌کننده معتبر، با کارشناسان فنی گروه صنعتی سدکو تماس بگیرید.

فهرست:

 

 

گیربکس خورشیدی sew

طرز کار و مشخصات گیربکس خورشیدی sew

گیربکس خورشیدی برند SEW از نوع گیربکس‌های صنعتی است که در صنایع سنگین کاربرد دارد. این گیربکس‌ها از سه جزء اصلی دنده خورشیدی، دنده رینگی و دنده‌های هرزگرد تشکیل شده‌اند.

دنده خورشیدی در مرکز قرار گرفته و وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. دنده رینگی در اطراف دنده خورشیدی قرار گرفته و نیروی وارد شده از دنده خورشیدی را به دنده‌های هرزگرد منتقل می‌کند. دنده‌های هرزگرد نیز نیروی وارد شده از دنده رینگی را به شافت خروجی منتقل می‌کنند.

هنگامی که نیرویی به شافت ورودی وارد می شود، دنده خورشیدی می‌چرخد و این چرخش باعث می‌شود که دنده‌های هرزگرد نیز بچرخند. دنده‌های هرزگرد با چرخش خود، دنده رینگی را می‌چرخانند و در نهایت چرخش دنده رینگی باعث می‌شود که شافت خروجی نیز بچرخد.

جدول مشخصات فنی گیربکس خورشیدی اس ای دبلیو

نسبت تبدیل گیربکس خورشیدی با توجه به تعداد دنده‌های هرزگرد تعیین می شود. هرچه تعداد دنده‌های هرزگرد بیشتر باشد، نسبت تبدیل بیشتر خواهد بود.

انواع و سری های گیربکس خورشیدی برند اس ای دبلیو

گیربکس های خورشیدی SEW در 3 سری تولید و عرضه می‌شوند که عبارتند از:

سری P:

این سری از گیربکس‌ها برای کاربردهای عمومی طراحی شده‌اند. آنها دارای گشتاور تا 25000 نیوتن متر و نسبت تبدیل تا 1000 هستند.

سری XP:

این سری از گیربکس‌هاس خورشیدی sew برای کاربردهای سنگین طراحی شده‌اند. آنها دارای گشتاور تا 651000 نیوتن متر و نسبت تبدیل تا 4000 هستند.

سری P-X:

این سری از گیربکس‌ها، ترکیبی از ویژگی‌های دو سری P و XP هستند. آنها دارای گشتاور تا 450000 نیوتن متر و نسبت تبدیل تا 2000 هستند.

هر یک از این سری‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که با توجه به نیازهای کاربر انتخاب می‌شوند. نیاز خود را با متخصصان فنی سدکو در میان بگذارید تا بهترین مدل گیربکس را به شما پیشنهاد بدهند.

نام‌های دیگر گیربکس اس ای دبلیو

گیربکس خورشیدی SEW علاوه‌بر اینکه به نام گیربکس سیاره‌ای یا ستاره‌ای هم معروف است، با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که عبارتند از:

    • گیربکس هیپلوید
    • گیربکس دنده خورشیدی_دنده رینگی
    • گیربکس دنده هرزگرد

گیربکس هیپلوید نام دیگری برای گیربکس خورشیدی است. این نام از کلمه انگلیسی “hypoid” گرفته شده است که به معنای “زیر محور” است. این نام به این دلیل به گیربکس خورشیدی داده شده است که دنده خورشیدی در زیر دنده رینگی قرار دارد.

گیربکس دنده خورشیدی_دنده رینگی نیز نام دیگری برای گیربکس خورشیدی است. این نام به این دلیل به گیربکس خورشیدی داده شده است که دو نوع اصلی دنده در این گیربکس وجود دارد: دنده خورشیدی و دنده رینگی.

نام گیربکس دنده هرزگرد به این دلیل به گیربکس خورشیدی داده شده است که دنده‌های هرزگرد در این گیربکس نقش مهمی در انتقال نیرو دارند.

در مجموع، گیربکس خورشیدی SEW با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود که همه آنها به ویژگی‌های این گیربکس اشاره دارند.

گیربکس خورشیدی sew

کاربرد و مزایای گیربکس خورشیدی sew

    • کاربردهای گیربکس خورشیدی عبارتند از:
    • توربین‌ها
    • رولینگ
    • میکسر
    • کانوایر
    • سنگ‌شکن
    • نورد فولاد
    • آسیاب‌ها
    • صنایع نفت و گاز
    • صنایع پتروشیمی
    • صنایع بسته‌بندی

مزایای گیربکس خورشیدی نسبت به دیگر گیربکس‌ها

گیربکس خورشیدی SEW از مزایای زیادی برخوردار است که عبارتند از:

    • راندمان بالا: راندمان این گیربکس ها تا 98% است که نشان‌دهنده کارایی بالای آنها است.
    • صدای کم: صدای این گیربکس‌ها بسیار کم است که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط می‌شود.
    • تحمل گشتاور بالا: به دلیل وجود یک ست چرخ دنده، این مدل گیربکس‌ها توانایی تحمل گشتاور بالا را دارند.
    • دقت بالا و لقی کم: این گیربکس‌ها دقت بالا و لقی کمی دارند که باعث افزایش طول عمر آنها می‌شود.
    • توانایی نصب در فضای محدود: این گیربکس‌ها به دلیل طراحی منحصربه‌فرد خود، توانایی نصب در موقعیت با محدودیت فضا را دارند.

علاوه بر این، گیربکس های خورشیدی SEW دارای ویژگی‌های زیر نیز هستند:

    • عمر طولانی: این گیربکس‌ها با توجه به کیفیت بالای ساخت و مواد اولیه، دارای عمر طولانی هستند.
    • قابلیت اطمینان بالا: این گیربکس‌های آلمانی از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار هستند و در شرایط سخت کاری نیز می‌توانند به خوبی کار کنند.
    • امکان تعمیر و نگهداری آسان: گیربکس خورشیدی دارای ساختار ساده‌ای است و قابلیت تعمیر و نگهداری آسانی دارد.

برای خرید گیربکس خورشیدی SEW به چه نکاتی توجه کنیم؟

1- گشتاور مورد نیاز دستگاه شما چقدر است؟

اولین نکته‌ای که باید قبل از خرید گیربکس خورشیدی مشخص کنید، گشتاور مورد نیاز برای کاربرد مورد نظر شما است. گیربکس‌های خورشیدی SEW در گشتاورهای مختلف از 25000 تا 651000 نیوتن متر به بازار عرضه می‌شوند.

2- نسبت تبدیل مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، نسبت تبدیل بهینه برای کاربرد مورد نظر شما است. گیربکس های خورشیدی SEW در نسبت تبدیل‌های مختلف از 100 تا 4000 تولید می‌شوند.

3- از این گیربکس برای چه دستگاهی می‌خواهید استفاده کنید؟

نوع کاربرد مورد نظر شما نیز در انتخاب گیربکس تأثیرگذار است. گیربکس های خورشیدی SEW در جاهای مختلف از جمله توربین‌ها، رولینگ، میکسر، کانوایر، سنگ شکن، نورد فولاد، آسیاب‌ها و صنایع نفت و گاز کاربرد دارند.

4- شرایط کاری چگونه است؟

شرایط کاری نیز در انتخاب گیربکس خورشیدی مناسب تأثیرگذار است. اگر کاربرد مورد نظر شما در شرایط کاری سختی قرار دارد، باید گیربکسی را انتخاب کنید که برای این شرایط طراحی شده باشد.

5- کیفیت ساخت و جنس گیربکس هم مهم است.

گیربکس های برند SEW از کیفیت ساخت و مواد اولیه بالایی برخوردار هستند. هنگام خرید گیربکس خورشیدی، حتماً به این نکته توجه کنید.

6- گارانتی و ضمانت کیفیت از فروشنده بخواهید.

گیربکس های خورشیدی SEW که در سدکو به فروش می‌رسند دارای ضمانت کیفیت هستند تا با خیال آسوده اقدام به خرید کنید. توصیه می‌کنیم برای انتخاب بهینه، قبل از خرید گیربکس خورشیدی SEW از مشاوره تخصصی کارشناسان سدکو استفاده کنید.

گروه صنعتی سدکو، با بیش از دو دهه فعالیت پرافتخار در تأمین قطعات صنعتی و مشاوره تخصصی به صنایع مختلف کشور، واردکننده انواع گیربکس صنعتی (گیربکس دورمتغیر sew، گیربکس کرانویل sew، گیربکس حلزونی sew، گیربکس هلیکال sew و…) از کشور آلمان به طور مستقیم است. جهت خرید با بهترین قیمت و مشاوره، با ما تماس بگیرید.

کشتاور و نسبت تبدیل گیربکس خورشیدی چند است؟ گشتاور 25000 تا 651000 نیوتن متر و نسبت تبدیل گیربکس خورشیدی از 100 تا 4000 است.
کاربرد گیربکس خورشیدی اس ای دبلیو چیست؟ گیربکس خورشیدی sew در توربین‌ها، رولینگ، میکسرها، کانوایرها، سنگ‌شکن‌ها، نورد فولاد، آسیاب‌ها و در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و بسته‌بندی کاربرد دارند.
گیربکس خورشیدی را از کجا بخریم؟ جهت خرید و مشاوره پیش از خرید هر نوع گیربکس صنعتی، از جمله گیربکس خورشیدی sew می‌توانید با مشاوران فنی گروه صنعتی سدکو تماس بگیرید. سدکو نمایندگی معتبر برند sew و واردکننده قطعات گیربکس اصل از آلمان، با بیش از دو دهه سابقه درخشان است.

منبع: seweurodrive

Suggested products
محصولات پیشنهادی