فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

گیربکس خورشیدی SITI

گیربکس خورشیدی SITI چیست؟

شرکت گیربکس و الکتروموتور SITI ، در سال ۱۹۶۷ توسط Filippo Guerra در زمینه تولید گیربکس تأسیس شد. محدوده تولید این شرکت بسیار گسترده است، بنابراین راه حل برای برنامه های بی شماری ارائه می دهد. با استفاده از شبکه های تجاری گسترش یافته در سراسر جهان، شرکت گیربکس ایتالیایی SITI از تامین کنندگان قابل اعتماد قادر به عرضه محصولات با کیفیت تبدیل شده ایم.
شرکت SITI تمام مراحل تولید دستگاه های خود را در شرکت و زیر نطر مهندسان خود انجام می دهد.به همین علت گیربکس هایی با کیفیت بالا و متناسب با خواسته مشتری تولید میکند.شرکت SITI خود را نه یک تامین کننده ساده برای مشتریان خود بلکه یک شریک به حساب می آورد .
شرکت گیربکس صنعتی و الکتروموتور SITI ۷۰ درصد از گردش مالی خود را از بازارهای خارجی تامین می کند ، همچنین در حال توسعه خطوط تولید جدید برای ورود به زمینه سنگین ترین برنامه های کاربردی مورد استفاده در بخش های توسعه قوی مانند انرژی های تجدید پذیر و بازیافت زباله است.
از محصولات شرکت SITI میتوان به گیربکس حلزونی ، گیربکس خورشیدی ، گیربکس آویز و انواع الکتروموتور اشاره کرد.

این گیربکس بدنه چدن ریخته گری دارد که به همین دلیل بری کارهای سنگین و سخت بسیار مناسب است که دنده های استفاده شده در این گیربکس از فولاد ساخته شده که مقاومت بالایی دارد و هماهنگی بالای بین دنده ها و خورشیدی ها باعث می شود که از استهلاک آن ها جلوگیری می کند.

گیربکس خورشیدی SITI

در این نوع از گیربکس خورشیدی چرخ دنده های زیادی وجود دارد که چرخ دنده ها به شکل ساده هستند. این گیربکس ایتالیایی بین 1 تا 4 طبقه دارد که در هر طبقه از آن 2 چرخ دنده و 1 پینیون درون دیسک قرار دارد. به دلیل داشتن چرخ دنده های زیاد فشار بار وارد شده در موتور گیربکس این فشار به صورت یکسان به تمامی چرخ دنده ها وارد می شود. این گیربکس دارای 7 سایز با پیکربندی 4 ورودی و 4 خروجی که خروجی آن سه طبقه بندی دارد پایه دار، فلنج دار و شرینک دیسک طبقه بندی می شوند. ساختار چرخ دنده های این گیربکس به شکلی است که دارای بکلش کمی می باشد (Low backlash) می باشد.

اطلاعات فنی گیربکس خورشیدی SITI سری NRG

 

اطلاعات فنی گیربکس خورشیدی SITI سری NRG
حداکثر توان ورودی 200 کیلووات
حداکثر گشتاور   25000 نیوتن متر
نسبت تبدیل 1 به 3657

 

مشخصات فنی موتور گیربکس خورشیدی یا سیاره ای SITI سری NRG
NM max size
1000 NRG10
2000 NRG20
2800 NRG30
4000 NRG40
8000 NRG80
12500 NRG125
25000 NRG250

مزایای موتور گیربکس خورشیدی سیتی سری

گیربکس سیتی نسبت به سایر گیربکس ها حجم کمتری دارد و می توان راحت تر سیستم انتقال قدرت آن را طراحی کرد و قطعات را به راحتی در سیستم قرار داد.

ساختار و هماهنگی دنده ها و قطعات با یکدیگر و ساختار بدنه باعث عمر طولانی این گیربکس می شود.

اکثریت گیربکس های خورشیدی راندمان بالایی بین 90 تا 95 درصد دارند.

و وزن این گیربکس حدود 40 درصد کمتر از دیگر گیربکس ها است بنابراین جابجایی و راه اندازی آن ها بسیار راحت تر است.

کاربری موتور گیربکس خورشیدی سیتی سری NRG

گیربکس‌ SITI در بخش‌ها و صنایع مختلف مثل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت فولاد و سیمان، صنایع غذایی و دارویی، صنایع کاشی و  سرامیک، گیربکس نوار نقاله، گیربکس کانوایر و گیربکس بالابر و ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. گیربکس خورشیدی SITI سری NRG تشکیل شده از چند دنده خورشیدی است  که یک از آن ها به عنوان دنده خورشیدی مرکزی و چند دنده در اطراف آن به صورت هرزگرد سیاره ای ویک دنده رینگی عمل می کنند. برای این دنده ها از یک محور استفاده شده که همه ی محور ها و دنده ها روی یک سطح به نام کریر (Carrier) خورشیدی قرار دارند. هنگام خرید گیربکس خورشیدی سیتی سری NRG نکته ای که می تواند به ما کمک کند در نظر گرفتن مشخصات فنی گیربکس است.

ساختار گیربکس خورشیدی SITI

ساختار گیربکس خورشیدی سیتی

شما می توانید قبل از خرید محصول از ما مشاوره بگیرید.
Suggested products
محصولات پیشنهادی