فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

گیربکس آویز SITI

گیربکس آویز SITI

شرکت گیربکس و الکتروموتور SITI ، در سال ۱۹۶۷ توسط Filippo Guerra در زمینه تولید گیربکس تأسیس شد. محدوده تولید این شرکت بسیار گسترده است، بنابراین راه حل برای برنامه های بی شماری ارائه می‌دهد. با استفاده از شبکه های تجاری گسترش یافته در سراسر جهان، شرکت گیربکس صنعتی SITI از تامین کنندگان قابل اعتماد قادر به عرضه محصولات با کیفیت تبدیل شده ایم.
شرکت SITI تمام مراحل تولید دستگاه های خود را در شرکت و زیر نطر مهندسان خود انجام می‌دهد. به همین علت گیربکس هایی با کیفیت بالا و متناسب با خواسته مشتری تولید می‌کند. شرکت SITI خود را نه یک تامین کننده ساده برای مشتریان خود بلکه یک شریک به حساب می‌آورد. شرکت گیربکس صنعتی و الکتروموتور SITI ۷۰ درصد از گردش مالی خود را از بازارهای خارجی تامین می کند، همچنین در حال توسعه خطوط تولید جدید برای ورود به زمینه سنگین ترین برنامه‌های کاربردی مورد استفاده در بخش های توسعه قوی مانند انرژی‌های تجدید پذیر و بازیافت زباله است. از محصولات شرکت SITI می‌توان به گیربکس حلزونی، گیربکس خورشیدی، گیربکس آویز و انواع الکتروموتور اشاره کرد. این شرکت از قدیمی ترین ها و برترین تولیدکنندگان گیربکس در دنیا می‌باشد که در تولید محصولات خود از تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند.

گیربکس آویز SITI

اطلاعات فنی موتورگیربکس آویز سیتی سری PD

موتورگیربکس آویز سیتی شامل چند محور به صورت موازی است که این امر باعث افزایش تعداد چرخدنده ها و در نهایت کاهش فشار آن ها می‌شود. الکتروگیربکس شافت موازی SITI یاتاقان بندی مناسبی دارد تا بتواند بارهای محوری بیشتری را تحمل کند. ساختار دنده گیربکس آویز سیتی به صورت هلیکال می‌باشد و به علت تشکیل شدن از دنده های بیشتر و پهن تر، نسبت به سایر مدل ها تحمل بارهای یکنواخت بیشتری دارد. گیربکس شافت موازی SITI شامل 5 سایز می‌باشد.

 

مشخصات فنی موتورگیربکس آویز یا شافت موازی SITI سری PD
NM max سایز
330 PD 63
572 PD 80
1122 PD 100
2310 PD 125
4015 PD 160

مزایای موتور گیربکس آویز یا شافت موازی SITI سری PD

  1. بسیار انعطاف پذیر است
  2. امکان نصب این گیربکس در حالت ها و موقعیت های مختلف
  3. بی صدا است و ارتعاش کمی دارد.
  4. حداقل سطح نیاز به تعمیرات
  5. قابلیت بارگیری معلق در ظرفیت های بالا
  6. راندمان بالا

کاربری گیربکس های آویز یا شافت موازی سیتی (PD series)

  • میکسرها
  • وینچ
  • فاضلاب ها
  • صنایع سیمان
  • کاشی و سرامیک
  • نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع نظامی
  • سنگ شکن
  • جرثقیل ها

شما می‌توانید قبل از سفارش این محصول برای استفاده از مشاوره و پشتیبانی ما به این صفحه مراجعه کنید.

Suggested products
محصولات پیشنهادی