فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

پمپ استیل لوارا CEF و COF

پمپ استیل لوارا CEF و COF

پمپ استیل لوارا CEF و COF

شرکت پمپ لوارا (Lowara) یک شرکت تولیدکننده پمپ آب ایتالیایی است که در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد. سپس این شرکت توسط شرکت Xylem که یک شرکت تولیدکننده پمپ آب ایتالیایی است خریداری شد اما همچنان محصولات خود را با برند لوارا به بازار عرضه می کند. شرکت پمپ لوارا دارای محصولات بسیار زیادی می باشد که از محبوب ترین آن ها پمپ های طبقاتی، لجن کش، کف کش، شناور و پمپ سیرکولاتور لوارا می باشند. محصولات شرکت پمپ لوارا در صنایع زیادی از جمله نفت و گاز، ساخت و ساز, کشاورزی و صنعت معدن مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت پمپ لوارا توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب به یکی از محبوب ترین برندهای پمپ آب در بازار ایران تبدیل شود. شرکت پمپ لوارا پروژه های بسیار بزرگ بین المللی را در حال حاضر انجام داده است که از مهمترین های آن ها می توان به پروژه آبرسانی بزرگترین برج دنیا یعنی برج خلیفه دبی اشاره کرد. این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی رسمی فروش پمپ لوارا LOWARA در تهران و شهرستان ها می باشد.

پمپ استیل لوارا CEF و COF

پمپ استیل لوارا CEF و COF

پمپ استیل Lowara سری CEF و COF

مشخصات فنی هیدرولیکی پمپ سانتریفیوژ استیل لوارا سری CEF و COF
•آبدهی: حداکثر 55 متر مکعب بر ساعت
•ارتفاع: حداکثر 30 متر
•دمای قابل پمپاژ سیال: 10- تا 110 درجه سانتیگراد
•سایز خروجی پمپ: 2 اینچ

مشخصات الکتروموتور
پمپ سانتریفیوژ استیل لوارا سری CEF و COF
این سری از پمپ ها بدون الکتروموتور بوده ولی قابلیت کوپل شدن با الکتروموتور با دورهای 1500و 3000 دور در دقیقه را دارا می باشند و حداکثر توان آنها جهت کوپل کردن تا 3 کیلو وات است.

متریال (مواد تشکیل دهنده قطعات) پمپ سانتریفیوژ استیل لوارا سری CEF و COF
جنس پروانه: استیل 316L
جنس بدنه: استیل 316L
جنس شفت: استیل 316L
جنس سیل مکانیکی: سرامیک / کربن / EPM

کاربری پمپ سانتریفیوژ استیل لوارا سری CEF و COF
انتقال آب، یونیزه کردن آبسیستم های خشک کاری، سیستم های کنترل دما
سیستم های فیلتراسیون و سیرکولاسیون آب
استخرهای تجاری
لباسشویی های صنعتی، شستشوی صنعتی
بوسترهای آب رسانی و آتش نشانی

ویژگی های خاص پمپ سانتریفیوژ استیل لوارا سری CEF و COF
این سری از پمپ ها قابلیت کوپل با انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز، موتورهای معمولی و ضدانفجار، الکتروموتور با راندمان IE2/IE3  و بالاتر و همچنین امکان کوپل کردن غیرمستقیم (فولی و تسمه) را دارند. در سری های با پسوند K ، جنس سیل مکانیکی، سیلیکون کارباید بر روی تنگستن کارباید است و امکان نصب الکتروموتور بر روی شاسی توسط کارخانه وجود دارد. امکان تولید پمپ با متریال مختلف نیز با توجه به سفارش مشتری قابل بررسی و انجام می باشد.

پمپ استیل لوارا CEF و COF

Suggested products
محصولات پیشنهادی