فروشگاه تخصصی تجهیزات صنعتی

بوستر پمپ داب E SYBOX

بوستر پمپ داب E SYBOX

بوستر پمپ داب E SYBOX

شرکت پمپ داب ایتالیا که یک شرکت تولید کننده پمپ آب ایتالیایی و سازنده انواع بوستر پمپ های آبرسانی، آتش نشانی و آبیاری است با سابقه بیش از 40 سال در زمینه تولید محصولات مدیریت و انتقال آب فعالیت می کند. محصولات شرکت پمپ داب دارای کیفیت، عمر، بازده و ایمنی بالایی هستند که توانسته اند اطمینان متخصصین و مهندسین را در سرتاسر دنیا جلب نمایند. محصولات شرکت پمپ داب ایتالیا قابلیت کاهش مصرف انرژی بالایی دارند و در حوزه صنعت، کشاورزی و ساخت و ساز استفاده می شوند. همینطور محصولات این شرکت امکان نصب سریع و آسان را دارند. پمپ ها و بوستر پمپ های شرکت پمپ داب به طور گسترده در صنایع شیمیایی، معدنی، تصفیه آب، استخرها، انتقال آب و صنایع غذایی بکار می رود که با توجه به کیفیت بالا که در 4 نوع ساخته می شود، دو نوع کربن استیل، استیل و تیتانیوم که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. این شرکت یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت پمپ گراندفوس دانمارک می باشد.  این سری از پمپ ها در دو نوع تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شوند.

بوستر پمپ داب E SYBOX

بوستر پمپ داب E SYBOX

پمپ ایزی باکس داب

ELECTRONIC PRESSURIZATION SYSTEM
DOMESTIC WATER SUPPLY
سیستم بوستر تمام الکترونیکی تامین آب مصرفی SUPER SILENT کاملا بی صدا
دارای استاندارد اتحادیه اروپا CE
دارای مجوز استفاده در بریتانیا WRAS
برنده جایزه جهانی IF برای طراحی محصول

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی بی صدا سری ESYBOX

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی بی صدا سری ESYBOX
ساختمان تعداد واحد قدرت موتور(کیلووات) ارتفاع (متر) آبدهی (متر مکعب برساعت) قطر دهانه ورودی (اینچ) قطر دهانه خروجی (اینچ)
3 طبقه 2 واحدی 1.55 63 7.2 1 1
3 واحدی 1.55 63 7.2 1 1
4 واحدی 1.55 63 7.2 1 1
4 طبقه 2 واحدی 1.55 63 7.2 1 1
3 واحدی 1.55 63 7.2 1 1
4 واحدی 1.55 63 7.2 1 1

با پمپ آب خانگی بی صدا ESY BOX DAB، به دلیل دارا بودن منبع تحت فشار دو لیتری و اینورتر از خرید متعلقات بی نیاز می باشید.

این نوع الکتروپمپ بی صدا بسیار جهت محیط های خانگی، آرایشگاه ها، مطب های پژشکی، مهد کودک، دندان پژشکی، درمانگاه، مراکز مشاوره، رستوران ها، کافی شاپ ها و انواع محیط های اداری به دلیل بی صداو بدون لرزش بودن متناسب است.

دامنۀ کارکرد بوستر پمپ بی صدا داب E SYBOX
بوستر پمپ داب که یک بوستر پمپ کاملا بی صدا می باشد دارای مشخصات فنی به شرح زیر می باشد:
دبی: حداکثر مقدار دبی 80 لیتر بر دقیقه
هد: حداکثر ارتفاع 55 متر
کیفیت مورد نیاز سیال: سیال تمیز و عاری از مواد جامد و ساینده، غیر چسبناک، غیر کریستالی و از لحاظ شیمیایی خنثی، نزدیک به خواص آب
محدودۀ دمای سیال:
برای مصارف داخلی: از صفر درجه الی 35+ درجۀ سانتیگراد (EN 60335-2-41)
برای سایر مصارف: از صفر درجه الی 40+ درجۀ سانتیگراد
حداکثر دمای محیط: 50+ درجۀ سانتیگراد
حداکثر فشار کاری: 8 بار (800 کیلو پاسکال)
شرایط نصب: مهارشده بصورت افقی و عمودی سازگار با طراحی داخلی محل نصب
کلاس حفاظت موتور: IP44
کلاس حفاظت ترمینال باکس: IPX4
کلاس عایق: F
ولتاژ ورودی استاندارد: تکفاز 220/240 V – 50 Hz

کاربرد بوستر پمپ بی صدا داب E SYBOX

پکیج EASYBOX نوآوری و انقلابی در صنعت تأمین آب مصرفی محسوب می شود.
قابل استفاده در منازل، آپارتمانها، اماکن اداری، ویلاها و همچنین مراکز درمانی، آزمایشگاهی و پزشکی.
این سیستم یک پکیج کامل شامل الکتروپمپ، منبع انبساط و کنترل الکترونیکی تمام اتوماتیک فشار و حجم آب مصرفی تولید شرکت DAB ایتالیا می باشد.
این دستگاه به گونه ای طراحی گردیده که اجزای یک سیستم تأمین آب در یک باکس زیبا تعبیه شده و به شکل قابل ملاحظه ای نصب و استفاده از آن ساده می باشد.
سادگی کار با این نوآوری شرکت DAB نحوی است که هر کابری که حداقل دانش کار با یک گوشی هوشمند معمولی را داشته باشد میتواند این پکیج را نصب و راه اندازی نماید.
طراحی هوشمندانه و هنر طراحی ایتالیایی به نحوی در این دستگاه خلاصه شده که میتوان آنرا کنار مایکروفر آشپزخانه نصب و استفاده نمود.
استفاده از EASYBOX ثبات فشار و حجم آب مصرفی (بسته به حجم آب مصرفی مورد نیاز) را تضمین نموده و لطف مجهز بودن به سیستم اینورتر، به شکل قابل ملاحظه ای در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید.
استفاده از EASYBOX مناسب برای مصارف خانگی، ویلاها و آپارتمانها بوده همچنین به شکل شایسته ای مناسب استفاده در مراکز درمانی، پزشکی، آزمایشگاهی و اداری می باشد.
برای نصب EASYBOX، هیچگونه اتصالات یا تجهیزات اضافی نیاز نمی باشد و تمامی نیازهای اتصالاتی سیستم در پک همراه دستگاه پیش بینی شده است.

مشخصات فنی پمپ ایزی باکس داب
دستگاه مجهز به الکتروپمپ خودمکش دوپروانه با بسامد بالا، اینورتر الکترونیکی مدیریت جریان، سنسور سنجش میزان آبدهی و فشار، صفحه نمایش با رزلوشن بالا، منبع انبساط یک لیتری، شیر یکطرفه هوشمند به همراه اتصالات مورد نیاز می باشد.
این دستگاه به 2 خروجی و 2 ورودی مجهز میباشد که امکان نصب بصورت عمودی، افقی و دیواری را امکانپذیر می سازد.
الکتروموتور تعبیه شده در این دستگاه بوسیلۀ آب خنک میشود و با پوستۀ پلیمری از جنس ABS با قابلیت جذب صدا محافظت می گردد.
سیستم لرزه گیر الکترونیکی این دستگاه را قادر میسازد تقریباً بدون صدا (45 دسیبل) کار کند به این معنی که یک حیوان خانگی میتواند در کنار این دستگاه درحال کار استراحت کند.

کاربری بوستر پمپ بی صدا داب E SYBOX
بوستر پمپ خانگی
بوستر پمپ ویلاها
بوستر پمپ آپارتمانی
مجتمعهای مسکونی
ساختمانهای اداری
بوستر پمپ کشاورزی
دامداری
باغبانی
گلخانه ها
پزشکی
درمانگاهی
آزمایشگاهی
پزشکی
بوستر پمپ بیمارستانی

 

بوستر پمپ صنعتی

 

همه چیز درباره پمپ ایزی باکس داب
نقطه عطفی در تکنولوژی بوستر پمپ خانگی
ما E.SYBOX را طبق ایده ای که درمورد تکنولوژی ارگونومیک داریم طراحی کرده ایم و تولید آن بادر بر گرفتن 37 سال تجربه و استفاده از تمامی تکنولوژی و دانش DAB و مورد نیاز در بخش مکانیک و الکترونیک پی گرفته ایم.
این پمپ نقطه عطف انحصاری ازتکامل DAB است.
درنتیجه، سیستمی که تنها یکی از محسنات آن بی صدا بودن، کارآمد بودن، جمع و جور بودن، سهل الاستفاده بودن و درنهایت رضایت بخشی برای نصب کننده و همین طور برای کاربر نهایی رادارد تولید شده است.
باداشتن این خصوصیات، E.SYBOXتکامل یافته ترین سیستم ارگونومیک در دنیا در زمینه تأمین فشار آب برای استفاده خانگی در محل های مسکونی است.
تکنولوژی ارگونومیک قابلیت استفاده از تکنولوژی بالا درمورد نصب آسان، یادگیری آسان، هزینه اقتصادی کمتر و رضایت مندی همیشگی را فراهم می کند.
E.SYBOX یک بوستر کامل باتکنولوژی اینورتر و مجموعه ای از قطعات فوق العاده پیشرفته و توسعه یافته است که بالاترین عملکرد با حداقل نیروی موردنیاز، نو آوری و تکنولوژی را به صورت ساده دراختیار مصرف کننده قرار می دهد و تمامی آن در بسته زیبا باطراحی منحصر به فرد ایتالیایی تحویل مشتری می شود.
بورد الکترونیکی اینورتر
با وجود اینورتر درداخل E.SYBOX انرژی موردنیاز، برطبق آب مصرفی استفاده می شود، از این رو در اقتصاد خانواده فوق العاده موثراست.سنسور
سنسور نصب شده روی خروجی پمپ شامل فشار سنج الکترونیکی و سنسور دمای پیشرفته داخلی به همراه سنسوردبی سنج، تمامی سیگنالهای لازم به بورد کنترل را تأمین می کند.اتصالات هیدرولیک داخلی
باتوجه به تکنولوژی پیشرفته برای ایجاد ابعاد کوچکتر باکیفیتی فوق العاده و نگهداری آسان آن طراحی و نصب شده است.

منبع تحت فشار
منبع تحت فشار برای آب آشامیدنی به ظرفیت دو لیتر به صورتی یکپارچه با گارانتی 5 ساله بدون هیچ مراقبت و سرویس نگهداری خاص مورداستفاده قرار گرفته است.خصوصیات
خصوصیات و طراحی E.SYBOX به صورتی است که قابلیت نصب به صورت های مختلف افقی و عمودی و زاویه درا با هر موقعیت لوله های ورودی و خروجی، کارآمدی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.اتصالات خارجی
کلیه اتصالات تعبیه شده دارای درپوش با واشرهای لاستیکی می باشد که با برداشتن آن می توانید محل مکش خروجی سیستم را باتوجه به شرایط نصب به راحتی انتخاب نمود.
کنترولر و نشان دهنده
دارای یک LCD 70X40MM با رزولوشن بالا و رنگی و قابلیت نصب به صورتهای مختلف برای کاربران مشکل پسند،دستیابی به تمام اطلاعات را امکان پذیر می کند و تنظیمات اصلی را طبق دلخواه کاربر انجام می دهد.

سرویس نگهداری
دسترسی و نگهداری
دسترسی آسان به شفت و رتور الکتروپمپ دو شاخه برق، مخزن افت فشار و همچنین محل قرارگیری ابزارهای همراه این دستگاه یکی از محسنات منحصر به فرد این دستگاه می باشد.الکتروموتور
الکتروموتور این دستگاه با آب خنک می شود و فوق العاده در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و نویز ایجاد شده توسط فن خنک کننده را از بین می برد.شیر یکطرفه
شیر یکطرفه در قسمت خروجی به راحتی قابل نصب است که هم می تواند به صورت افقی وهم به صورت عمودی کارایی فوق العاده ای داشته باشد.

محافظت در مقابل یخ زدگی

با توجه به سنسور حرارتی موجود هرگاه درجه حرارت به مقادیر پایین و نزدیک به یخ زدگی برسد با فعال کردن پمپ مانع از تشکیل یخ در داخل آن می شود.
تمامی قطعات و اجزاء E.SYBOX بادقت زیاد طوری طراحی شده است که بالاترین استانداردهای مرجع برای استفاده راحت و مطمئن را تأمین می کند.
تنها فقط بایستی دو شاخه را به برق وصل نمود تا آب موردنیاز با فشار موردنیاز به راحتی تامین شود.
*پمپ فوق بدون لرزش بدون نویز و بدون صدا با 45DB سرویس دهی می کند.
پمپ دستگاه
در دستگاه از پمپی با چند پروانه و با سیستم خودمکش که میتواند از حداکثر 8 متر آب را مکش کند استفاده شده است.
اینورتر
اینورتر الکترونیک با تکنولوژ ی جدید باسرعت متغیر پمپ، فشار ثابت را هموراه بامیزان مصرف آب تضمین می کند. و همین طور به مدیریت روشن و خاموش شدن تدریجی پمپ است.
محفظه دستگاه
کل محفظه ساخته شده از ABS که کلیه تجهیزات در به صورت بسته و همچنین ضد صدا درخود جای داده است که تماما روی پایه های ضد لرزه مطمئن برای هر نوع نصبی قرار گرفته است.
همه آنچه که درباره پمپ ایزی باکس داب باید بدانید.
E.SYBOX Booster Pump
نقطه عطفی درتکنولوژی بوستر پمپ خانگی
ما E.SYBOX را طبق ایده ای که درمورد تکنولوژی ارگونومیک داریم طراحی کرده ایم و تولید آن با در بر گرفتن 37 سال تجربه و استفاده از تمامی تکنولوژی و دانش DAB و مورد نیاز در بخش مکانیک و الکترونیک پی گرفته ایم.این پمپ نقطه عطف انحصاری ازتکامل DAB است.در نتیجه، سیستمی که تنها یکی از محسنات آن بی صدا بودن، کارآمد بودن، جمع و جور بودن، سهل الاستفاده بودن و در نهایت رضایت بخشی برای نصب کننده و همین طور برای کاربر نهایی رادارد تولید شده است.

با داشتن این خصوصیات، E.SYBOX  تکامل یافته ترین سیستم ارگونومیک در دنیا در زمینه تأمین فشار آب برای استفاده خانگی در محل های مسکونی است.
تکنولوژی ارگونومیک قابلیت استفاده از تکنولوژی بالا درمورد نصب آسان، یادگیری آسان، هزینه اقتصادی کمتر و رضایت مندی همیشگی را فراهم می کند.
E.SYBOX یک بوستر کامل با تکنولوژی اینورتر و مجموعه ای ازقطعات فوق العاده پیشرفته و توسعه یافته است که بالاترین عملکرد با حداقل نیروی مورد نیاز، نوآوری و تکنولوژی را به صورت ساده دراختیار مصرف کننده قرار می دهد و تمامی آن در بسته زیبا با طراحی منحصر به فرد ایتالیایی تحویل مشتری می شود.

بورد الکترونیکی اینورتر
با وجود اینورتر در داخل E.SYBOX انرژی مورد نیاز ،بر طبق آب مصرفی استفاده می شود، از این رو در اقتصاد خانواده فوق العاده موثراست.

سنسور
سنسور نصب شده روی خروجی پمپ شامل فشار سنج الکترونیکی و سنسور دمای پیشرفته داخلی به همراه سنسور دبی سنج، تمامی سیگنالهای لازم به بورد کنترل را تأمین می کند.

اتصالات هیدرولیک داخلی
با توجه به تکنولوژی پیشرفته برای ایجاد ابعاد کوچکتر با کیفیتی فوق العاده و نگهداری آسان آن طراحی و نصب شده است.

منبع تحت فشار
منبع تحت فشار برای آب آشامیدنی به ظرفیت دو لیتر به صورتی یکپارچه باگارانتی 5 ساله بدون هیچ مراقبت و سرویس نگهداری خاص مورد استفاده قرار گرفته است.

خصوصیات
خصوصیات و طراحی E.SYBOX به صورتی است که قابلیت نصب به صورت های  مختلف افقی و عمودی و زاویه دار با هر موقعیت لوله های ورودی و خروجی،  کارآمدی فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

اتصالات خارجی
کلیه اتصالات تعبیه شده دارای درپوش با واشرهای لاستیکی می باشد که با برداشتن آن می توانید محل مکش خروجی سیستم را باتوجه به شرایط نصب به راحتی انتخاب نمود.

کنترولر و نشان دهنده
دارای یک LCD 70X40MM با رزولوشن بالا و رنگی و قابلیت نصب به صورتهای مختلف برای کاربران مشکل پسند، دستیابی به تمام اطلاعات را امکان پذیر می کند و تنظیمات اصلی را طبق دلخواه کاربر انجام می دهد.

سرویس و نگهداری پمپ ایزی باکس داب
دسترسی و نگهداری
دسترسی آسان به شفت و رتورالکتروپمپ دو شاخه برق، مخزن افت فشار و همچنین محل قرارگیری ابزارهای همراه این دستگاه یکی از محسنات منحصر به فرد این دستگاه می باشد.

الکتروموتور
الکتروموتور این دستگاه با آب خنک می شود و فوق العاده در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و نویز ایجاد شده توسط فن خنک کننده را از بین می برد.

شیر یکطرفه
شیر یکطرفه در قسمت خروجی به راحتی قابل نصب است که هم می تواند به صورت افقی و هم به صورت عمودی کارایی فوق العاده ای داشته باشد.

محافظت در مقابل یخ زدگی
باتوجه به سنسور حرارتی موجود هرگاه درجه حرارت به مقادیر پایین و نزدیک به یخ زدگی  برسد با فعال کردن پمپ مانع ازتشکیل یخ در داخل آن می شود.
تمامی قطعات و اجزاء E.SYBOX بادقت زیاد طوری طراحی شده است که بالاترین استانداردهای مرجع برای استفاده راحت و مطمئن را تأمین می کند.
تنها فقط بایستی دو شاخه را به برق وصل نمود تا آب موردنیاز با فشار مورد نیاز به راحتی تامین شود.
*پمپ فوق بدون لرزش بدون نویز و بدون صدا با 45DB سرویس دهی می کند.

پمپ دستگاه
در دستگاه از پمپی با چند پروانه و با سیستم خود مکش که میتواند از حداکثر 8 متر آب را مکش کند استفاده شده است.

اینورتر
اینورتر الکترونیک با تکنولوژی جدید با سرعت متغیر پمپ،  فشار ثابت را همواره با میزان مصرف آب تضمین میکند.
و همین طور به مدیریت روشن و خاموش شدن تدریجی پمپ است.

محفظه دستگاه
کل محفظه ساخته  شده از ABS که کلیه تجهیزات در به صورت بسته و همچنین ضد صدا درخود جای داده است که تماماً روی پایه های ضد لرزه مطمئن برای هر نوع نصبی قرار گرفته است.

بوستر پمپ داب E SYBOX

Suggested products
محصولات پیشنهادی